Друковані праці

Освітній простір та психологічна адаптація в умовах створення опорної школи
Історико-краєзнавчі математичні задачі (ст.110). Методичні рекомендації проведення Першого уроку в 2017/2018 н.р. "Поважаю європейські цінності - будую сучасну Україну"
Впровадження елементів дистанційного навчання на уроках математики для забезпечення безперервної освіти
З досвіду роботи вчителів математики. Учасників фінального туру обласного етапу Всеукраїнського конкурсу "Вчитель року - 2016"
Активізація пізнавальної діяльності учнів під час вивчення математики за допомогою електронних освітніх ресурсів
Урок алгебри "Неповні квадратні рівняння"/ Освітній інтернет навігатор
Упорядкування логічних вправ з урахуванням пинципу наступності у проектуванні послідовного та системного вивчення геометричних понять/Матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. - К., 2015. с.78
Урок геометрії "Середні пропорційні відрізки в прямокутному трикутнику"/Проектування сучасного уроку та його ІТ-контенту.Випуск 3: метод. посіб./ за наук. ред. Л.Голодюк. - Кіровоград: КЗ "КОІППО імені Василя Сухомлинського", 2014. с.57
Особливості організації навчально-дослідницької діяльності учнів на уроках математики/Збірка матеріалів Всеукраїнської науково-практичної конференції з міжнародною участю. Навчально-дослідницька діяльність дітей: досвід організації, дидактичні напрацювання, особливості формування навчально-дослідницьких умінь. - 2014 с.91.
Роль музейної кімнати у системі національно-патріотичного виховання / Педагогічний вісник. - 2014. - № 1-2 (29-30) с.21.
Організація пізнавальної діяльності учнів, як засіб формування математичної компетентності /Наукові записки малої академії наук України//Серія Педагогічні науки. - 2013. - №4. с. 140
«Використання тренінгових занять для розвитку громадянської компетентності учнів» / Педагогічний вісник. - 2013. - № 1 (25) с.63.
Використання ТРВЗ на уроках математики, як засіб формування творчого мислення учнів / Педагогічний вісник. - 2012. - № 4 (24) с.140.
Використання ідей В.О. Сухомлинського для розвитку пізнавальних здібностей учнів на уроках геометрії Збірка матеріали районної науково-практичної конференції "Роль спадщини В. О. Сухомлинського у сучасній освіті"
Коло вписане в трикутник. Коло описане навколо трикутника. Урок з практичною направленістю

Немає коментарів:

Дописати коментар

Рекомендована публікація

Абетка директора. Система забезпечення якості освіти

Абетка директора

Блог створено для відкритої, продуктивної співпраці учасників освітнього процесу

Блог створено для відкритої, продуктивної співпраці учасників освітнього процесу
Деяка інформація на блозі має обмежений доступ
Все про освітній процес закладу
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Новини, оголошення!

Популярні публікації

Яким має бути директор сучасної школи?